owner blog

owner blog
ah loy

Sunday, January 23, 2011

Bersukan..

23 JAN 2011
 
Dalam pada kesedihan+missing some1, bersukan tetap aku x lupa..tu je yg ley aku wat utk aku release tension, lepaskan masalah, happykan diri aku...x tau aku rindu sgt2 kat dia..da brapa hari x dgr voice dia...hurmm...
tgh2 aku duduk berkhayal, tiba2 wan kol..
"oit ko tido ke? bangun2 la..ptg ni ada badminton..kat  teo court..kul 3-5..jgn lupa.."
dgr ada game ptg ni trus aku bangkit...semangat LEE CHONG WEI la katakan..ahaha..semalam da main 2jam..hari ni dua jam...rokok aku da quit..just continue bersukan je nk kukuhkan my heart beat..ehehe
hopefully aku dapat quit trus smoking...da couple week da aku x smoking..alhamdulillah..minta2 kali ni menjadi n berkesan...amiinnn....
n thanks to all my friends yg sudi mengajak aku bermain badminton n join da group...mwahmwahmwah...ehehe

No comments:

Post a Comment