owner blog

owner blog
ah loy

Friday, January 21, 2011

Salahkah aku ???

21 JAN 2011

Happy + sedey gk aku hari ni...happynya aku hari ni coz aku ada byk ngat keje yg diberikan..perghh..perkara yg ditunggu2 setiap kali aku g keje..byk keje..ahaha...tgh2 wat keje aku tgk hp aku, xda 1 pn msg yg masuk..hurmm..marah lg kut dia kat aku.tiap 15 minit msti nk tgk hp..tp still same..xda msg pn yg masuk..marah sangat ke dia kat aku?? salah ke aku bersifat cmburu?? ssh nk aku lafazkan n gambar kan perasaan ketika ini.. aku sayang dia ngat2.. kalau blh nk ada juga perkhabaran dari dai stiap hari..at least aku tau keadaan n kshtan dia...
aku tau aku x ptt cmburu n pttnya pcya dgn kesetiaan dia padaku..tp aku ni insan biasa yg punyai sifat cemburu..macam mana x hadir sifat tu..smlm masa aku tggu punya la lama dia reply msg..bla tny dia jawab ex dia yg kol...mau timbul satu perasaan dalam diri ni...risau...cmburu...bercampur2...kalau la dia berada di tempat aku adakah dia x rasa apa yg aku rasa masa tu..??
hr ni aku buang ego aku..aku rendah kan diri pjuk semula..tp dari pg aku msg xda satu pn yg dia balas..ada pn tghari tu je dia balas....aku trus sabar dan trus bersabar...kerana aku sayang kan dia sgt...ssh nk lpakan dia..tp andai kata tiada lg aku dlm hatinya..aku cma minta dia jujur padaku...aku pasarahhh dan redha...

No comments:

Post a Comment